Thursday, October 17, 2013

New page of life

Dah~ start balik blog aku nmpak nye. Aku skrg ni tgh mncuba buang segala memori yg ad kt aku. *format kpala otak

Ak bakal bersama dgn pasangan hidup aku. Kali ni xbedal gmbar org. Mmg btol2 punyer. Nama xyah sebut lagi. :)

Aku mmg tgh usaha. Aku mngharap kan prhubungan kali ni lebih dari pada apa2. Sbb aku rasa slama ni, aku xpnah serious dlm apa2. Xpnah nk hargai sesuatu smpai laa dh hilang dari pndangan bru laa mula nk cari balik.

Smua mmg takdir Allah. Tpi kita laa kne usaha untuk nasib kita sndiri. Sbb tu Allah kurniakn akal untuk kita. Supaya kita brfikir. 

Tpi cite skrg, aku bkn nye nk kawen lagi. Bru nk start degree. Klau ad rezeki nk kawin lps master. Klau x, aku redha je laa bila2 pon.

Klah. Mata dh ngantok sgt. Ak tido dlu. Esk balik KL dh. Byep. Salam

No comments:

Post a Comment